„Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centriem mainīts darba laiks
No 15.oktobra, kad tika uzsākta „Rīdzinieka kartes” pieteikumu saņemšana, „Rīgas satiksme” ir saņēmusi 162 702 pieteikumus „Rīdzinieka kartes” izgatavošanai.
„Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri atrodas: Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 76b, Vienības gatvē 117a un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru darba dienu no plkst. 9.00 – 21.00 (Brīvības ielā 49/53 no plkst. 8.00 – 21.00), sestdienās un svētdienās no plkst. 9.00 – 19.00. Papildus klientu apkalpošanas centri saistībā ar „Rīdzinieka kartes” noformēšanu un izgatavošanu izvietoti Rīgas namu pārvaldnieka telpās: Gobas ielā 6a, Baltāsbaznīcas iela 52, Maskavas iela 168, A.Deglava iela 106/4, Brīvības iela 430a, Mārtiņa ielā 7, Tilta ielā 11 k-1 un Aglonas ielā 39. Rīgas namu pārvaldnieku klientu apkalpošanas centru darba laiki katru darba dienu: 9.00-21.00 (brīvdienās slēgti). Tāpat klientu apkalpošanas centri izvietoti Rīgas Austrumu izpilddirekcijas telpās Daugavpils ielā 31 (darba laiks darba dienās no plkst.8.00 līdz 20.00), Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcijas telpās Eduarda Smiļģa ielā 46 (darba laiks darba dienās no plkst.8.00 līdz 20.00) un Dzirciema ielā 26 (darba laiks pirmdienās no plkst.8.30 līdz 18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8.30 līdz 17.00 un piektdienās no plkst.8.30 līdz 16.00).
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.